Thuis....


Hallo lieve kinderen! Meester Tommy hier :)

Hoe gaat het met jullie? Wat een gedoe allemaal he?
Ik hoop dat het met jou en je familie goed gaat. Ook hoop ik dat we elkaar snel weer zien.
Maak jullie maar geen zorgen, het komt allemaal goed.

Tot die tijd kunnen we natuurlijk niet op onze luie billen zitten :)
Daarom heb ik de lessen allemaal op 1 website gezet.
Onderaan zie je alle vakken staan.

Ik ben supertrots op alle juffen en meesters die voor lespakketten hebben gezorgd, hiermee kan je lekker vooruit. Hou Taal, Rekenen en Begrijpend lezen echt op orde, superbelangrijk!

Zijn die lessen klaar? Dan heb je Meester Tommy tijd. Op de voorpagina zie je alle lessen staan.
Van Beeldende Vorming tot Engels en van ICT tot Burgerschap. Voor elke les zijn er werkbladen, opdrachten en filmpjes. Helaas zitten er ook lessen bij waarbij we heel veel (en soms ook heel duur) materiaal gebruiken. Die kunnen helaas niet doorgaan. Ook snap ik dat niet iedereen bv; goeie stiften, lijm, verf of scharen heeft. We doen het allemaal met de mogelijkheden die we hebben.

Je kan hier elke dag een les uitkiezen, zoals we dat eigenlijk normaal ook doen. Alleen nu via deze website.

Ik hoop jullie snel weer te zien en veel lesplezier!

Groetjes.

Meester Tommy






Reacties

  1. Reacties
    1. Damian!!! Je bent een kanjer! Hoop dat alles goed gaat met je. Tot snel!

      Verwijderen
  2. Tot snel meester! Jammer genoeg denk ik dat heel het schooljaar geen school is, en dat groep 8 naar de middelbare moet.. En dan kan ik u niet meer zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heyy met nicole het gaat heel goed met u

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieve Nicole! Leuk om van je te horen en blij dat het goed gaat met je! Met mij ook hoor, al mis ik je wel. Ik hoop dat we elkaar snel weer zien! Groetjes aan André!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts