Beeldende Vorming


Hier staan de lessen Beeldende Vorming!

Ik snap dat misschien niet iedereen goede stiften, lijm of scharen thuis heeft, toch hoop ik stiekum van wel. Anders kun je misschien een klusje doen voor wat extra zakcentjes en daarmee naar de Action gaan ;)

Hieronder vind je een link naar de opdracht voor de aankomende weken. Het is opdracht die geldt voor alle groepen en die haalbaar is. Het is een challenge waarbij je elke dag iets moet tekenen.
Je mag zelf je volgorde bepalen en kies de opdracht die op dat moment bij je past.

Leg je spullen bij elkaar en wees een kunstenaar!

Reacties

  1. hoi meester hoe is het met u ik ga de Challenge aan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis uw lessen heel erg. En ik mis u heel erg! Maar ik doe dit.
    Groetjes Damian Groep 8!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Damian!!! Toppertje. Leuk dat je een berichtje stuurt! Heel lief van je. Ik mis jou ook! Groetjes aan je zusje. Tot snel!

      Verwijderen
  3. hoi meester Tommy, Aaliyah van groep 4 en heeft de juf Vivian mijn tekeningen doorgestuurd naar u en wat vind u er van? groetjes Aaliyah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieve Aaliyah! Wat een prachtige tekening heb je gemaakt! Echt supermooi. Ik heb hem gelijk op de site gezet zodat iedereen kan zien hoe goed jij kan tekenen.

      Ga zo door!

      Groetjes Meester Tommy

      Verwijderen
    2. Dag Meester Tommy met Aaliyah waar kan ik het ook kijken wat u post?

      Verwijderen
  4. hoi meester tommy Aaliyah weer meester wat vond u van de hakenschoen die vind ik het mooiste groetjes Aaliyah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieve Aaliyah, de damesschoen is geweldig! supermooi.
      Je kan het werk terugvinden bij Tentoonstelling. Daar staat het werk van de kinderen.

      Tot snel!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts